Friday 16 December 2011

uia gombak!!

FRIDAY,
7.55pm





Whoaaaaaaaa...seronok seiykh dpt dok cnie...:)
tp cam rugi je dk sarah xikot,law x mesti lg bes
pnyer..haha..meh aku cter perjalanan aku mai sni..
mle2,kol 5lbey aie kamis,aku da bgn..al-maklomlah,
og nk nek flight..haha..(flight le sgt)haha..so,lm pkol
6lbey aku betolak gi mc with mylovelydaddy..huhu
aku gi caik tiket,...............caik pnyer caik,
.......Jeng3..haha...ader tiket kol 7am...yeah..aku pn amek
le..nek bus KKKL..sbelom 2,mak datok ai,kne ceramah sat
ngn ayah aku,,haha.."Dek,ingt pesan ayah,jgn mudah caye
ngn og kat KL deq..mmg la x sume kn??tp,ayah pna kne,jd
ayah gisau nk lepaskan adek.."huhu..terharu dow..
niway,tx ayh!iqa selamat tibe kol 8lbey..adoi..ngntok
dow lm bus..smbong2,then,tggu le KOKTI kat TBS..xsmpai2..
haha..xpe,aku paham..msti jem pnyer kt kl uh..hmm,jem??wah,
going pon sodap..haha..bebidol je aku ni kn??haha..so,......
................kokti da pn sampai...(da mcm citer
dongeng pn ader)haha kte og gi la ke UIA.hmmmmm.BES3...

No comments:

Post a Comment