Friday 30 December 2011

genting mari..

























salamzz..cheqmus kini sedang berada di GENTING..haha..seronok seiykh!!!!yihaa...jap agi nak nek atas sane lak..haih..npe x ley nk upload gmbo ni??aduh..xpe..nty aku try..k??aku mai cini ngn MAKANDAK,PAKANDAK,CAKTI,n CIKNIK..huhu..n xlupe spupu2 aku juge..hihi...bes3..niway tx ntok mereke yg membawaku ke cini..haha..ok..gtg now..yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...huhu..cinci(moge ko cpt sembuh)huhu..hmm..next story..blk dr genting..aku pk teros blk..tetibe pakandak singgah kt subang coz dy ade game..FUTSAL..huuu..ape lg..pas anta pakandak at tmpt futsal,kteog ngn makandak pn ke MYDIN membeli belah n teros crk hotel ntok menginap..haha..MENGINAP ha..pergh .gamai nk mti..mlm taon bru la kte kan..haha..then,pas ltk brg at hotel teros kteog jln kaki ke tepi jln ntok nengok BUNGA API..whoaaaaaaa..manyak lg bunge api..cntik dow..huhu..mlm pn berlalu..keesokanya..ceh..haha..nk blk la..ale2,pkandak bwk ke SUNWAY PYRAMID..wa..bes gle dow at ctu..ABU,KAKAK,ALIA,ADILA n also ANIS men ICE..aisey..bes gle..PAKADAK n MAKANDAK tnye nk men x..tp aku kate tanak..huhu..aku x pndai nk skating lorh.haha..then,kteog pn pulang..huhu..so sng cter la,MMG BES GLE BERCUTI KALI NI..hehe..cinci!!!!!!!

No comments:

Post a Comment