Sunday 25 December 2011

rempiiiiit!!









slm..adoh ai..tenet ni..biol la..da mnyak kali aku nules..x kua2..haha..tpe..act aku nk story..td..aku g uma ex adk dom aku..nmenye NUR SHOLIHAH RAMLI..betol ke??hee.hmm dy bg aku kipas SPONGEBOB..huhu..comelllll dow..2la..yg kat ats 2..comel an??huhu.hmm,aku g bkn sowg taw..ngn 2org lg spupu aku..ica n kakak..then,lam pejalanan uh..dyorg pn berkate..haha..da mcm cte komedi da ha..ehemm.."kak iqa,tgk tu.waaaa.cntiknye..."hehe..aku tenmpak sbuah pemndangan ni yg teramatlah cntik..act pmndgan uh tepi uma aku jeh..haha..jap eh..tuh la..seronok seiykh..cantik sgt..hehe..2je nk cte aie ni..haha..:p..yg at ats 2 la pmndangannye..cinci

2 comments:

  1. wahh!!!
    suke2..msok blog ! huuuu :)

    thnx kak pika..
    love ya ! huuuu

    ReplyDelete