Sunday 18 December 2011

seRonoooooooooook!!huhu

6.45pm, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. huhu..aku bru je blk dr karnival GEGARIA..pegh,masyok dow...aku xcited gle ni.. cmni cter dy..kisah bermula..jeng3..haha..aku gi karnival 2,with my cousin..ANIS SYUHADAH nmenyer..ape lg,kteog start pegi dr lps zohor,saaaaaaaaaaaaaaaampai la nk dekat kol 6..pegh ko tawu??bnyak gak r brg kteog bwk blk..(kipas gegaria,pen,beg,tdung,slendang,...ha yg plg pting..ade la kteog dpt stu hadiah ni..xyah ckp la..tp hadiah ni mmg dberi utk pompuan jek..huhu..) then,gamai gle kot artis...yg sempat aku jmpe just[group 4teen,alyah,chot rajalawak(amir),apetah nme lg sowang 2,SRC..n gamai lg la]mmg masyoooooooooooooooooooooooook!!!!rugi la x pegi..huhu..act nk promote klebang..hak3..hmm..nk tawu stu story???cte psl kum 4teen n kump chot..huhu..aku ngn anis nk amek gmbo,tp cam aku da rosak..so,kteog amek la video..hmm..kump 4teen n chot ni pn dok posing,men lme lg,tp ak still x abes2 amek video..dyog pk aku amek gmbo..haha..skali aku pn gerakkn fon aku la,haha..dyog gelak la thn malu..haha..bgs jgk aku ni kn??ksian dyog..haha..xpe,yg pnting,seronok gle ngn dyog....hehe..besssssssssssssssssssssssssssssssss!!cinci

No comments:

Post a Comment