Monday 5 November 2012

tEkaD yg jiTU a.k.a 650cc

aSsalamuAlaikum w.b.t esp for my mummy n daddy..hehe..act ade stu hajat nak ambo  sampaikan..hehe..tajok menarik tak??hehe..mood skarang ni,azam ntok study btol2..mmg la mcm2 sebab tp salah stu daripadanye adalah....jeng3... bertekad utk memiliki motor berkuasa tinggi :)1400cc wooo...
abang nua??hmm.untong la jd dia..dy da dpt kua da ER-6N 650cc..kuning warnenye..geram jelah aku tgk..aku belum try lg..hehe..sikit hari lg aku try..ok..tp takpe,ble bang nua da bjaye kua kn mto yg dihajati,dy menjadi sumber inspirasi utk aku capai kan target aku..aku yakin,mesti bole dpt..aku tgk bang nua usaha,bekerja siang malam,,akhirnye,,BERJAYA..congrate bang.. :) MAK & AYAH see..ayah aku baru blk dari sawah??comey kn..sian ayah..takpe ayah..iqa blaja betul2 k...??n ayah salu sokong aku..katenye *adik blaja je betol2,mesti adik bole pkai pnye moto tu stu hari nanti..tx ayah
but..my mom..so sad..mak tak kasi iqa beli.. :( tp nape mak..hehe..sdy kan??takpe lah mak..iqa ikud cakap mak..iqa tawu knape mak larang kn??ibu kn,msti taknk stu peristiwa yg pna belaku kat anknya berulang kn??takpe mak,andaikate satu hari nanti hati mak da tebuke utk kasi iqa pakai motor berkuasa tinggi ni,iqa akan bwk elok2 taw.. mak jgn risau.. :)...bnyak prinsip yg mengatakan : wanita yg bertudung,yg nak tutup aurat,mane bole naik moto macam tu??? aku nak buktikan..nak tunggang moto tu dgn berbaju kurung dan menutup auratnye pn tiada halangan same skali..
sekian..wassalam

No comments:

Post a Comment