Friday 30 November 2012

Rainforest cHallenge

assalamualaikum and a very good morning ... ha..aku ade story nak cte..jap..FUHHHH..pnt gle.act baru je blk dari tgk stu ptandingan ni..mmg bes la..mmg terbaik wooook.!!!nak twu ptandingan ap??tu tajok tu..hehe..meh aku explain..*act ptandingan ni melibatkan kereta2 lasak ni la..mcm2 jenis la kn..mreke sume ni dtg nye dr pelbagai negara..poland,AUS,china,eh..bnyak la ..mls nak sebut..n yg terpenting nya...mlaysia pn join same taw..jgn sangke team malaysia kite ni lemah..cewah...so,trek nye di dataran satu malaysia,pantai klebang..mmg trek dyog bikin kasi boom la kan,,korek sne,korek sni..batu sna batu sini..huh..mmg sangat mencabar la..patot nye..korang kne g tgk sndiri ni...ok..slain daripada tuh..spe kate game ni utk laki je??NONONO..og puan pn ade wokkk...haha..meh aku post ckit gmbar2 kreta yg ditayangkan td..



see??mmg best kan??aku mmg cayalah tgk dyog sume ni...mmg semangat gle...krete masing2 mmg SMART...aku bg 5stars..next,





terbaik kn???rugi taw sape tak dtg tgk ni..hehe..so..jom pakat mai ke mlake...and kome,,one more thing is...tgah syok2 tgk tu..ayh aku lak.."dik..tgk sape tu..AAR beb"haha..bkn aaron aziz k..tp...
even tak la bpe famous kn..tp bgge gle..n aku mmg x sangke la ade gak artis cm ni yg minat bnde2 lasak n perlu berpanas..aisey..mmg terbaik la..tp..kesian gak la dy..kjap2 org nak amek gmba..haha..pdn muke ..gurau je k..haha..oke,,act aku bnyak gle amek vdeo taw..aku nak share,lg2 vdeo prempuan yg bawak kete ni.jap..nmpaknye..vdeo tak pt la nak share kome.takpe..tgk yg bawah ni..kedalaman pasir yg dikorek sbagai stu cabaran..huh..gle kn??bayangkanlah..ade peserta prempuan yg bawak..lepas pulak dy lobang ni..tabik springggg kat dy taw...siap ade air lagi kat dalam tu ha..


waa...best kan???then..da lme2 lpk situ..ttbe pulak..*aik??ader jugak eh kreta yg ala2 jiwang gitu..haha.berdahan2.berbunga2 corak kretanye..so cute ...
comey kn??haha..haaa..tulah story aku kali ni...mmg hot la kn..tp..ni pn dikire salah stu hobi..klo mcm kte tak minat dgn bnde2 lasak cmni,tak jadi jugak..even event ni dibuat depan uma kite pn,ttp tak nak pgi tengok kn..haha..so..ramai2 la tanam kn hobi anda..sbb ianya juga dikire sebagai salah stu aktiviti sukan yg insyaAllah terjamin keselamatannye..naik krete kan..hehe.oke..got to go..jgn lupe sksikan game bola sepak pada malam ni jam 8.45 malam life dari RTM..MALAYSIA vs INDONESIA..go harimau..NGAUM!!!babay..

No comments:

Post a Comment