Wednesday 24 October 2012

ice rOom tHe bROom-bRooM..

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuhhhh... setibanya saat utk ak story mory about aktiviti aku ngn bdk HOUSEMATE apabila dihujung syawal.eh salah..dihujung final..haha..firstly,aku tak twu menawu pn yg act se rumah aku rancang tok bertemakan pakaian ungu mse ari senin aritu..haha..aku SYIDA n AMAL jeh mule2 pk nak pkai bju purple..maklomlah..dah lame tak bertema kan sejak kali terakhir berpakain bertema ni time mggu TAARUF..haha..so.kte og pn decide la nak pkai bju same warne..then,pg tu aku gerak awal sebab aku ade MUET kol 7.30 am..tengok2.abes xm ape tah(aku mls nk igt).sume bdk D5-1 pkai bju purple..wa...cantik gilo..rase mcm berBORIA seyh..haha..time g student MALL uh,gle mlu..dyog pandang2..haha..(hak aku la kan ak nk pakai bju wane ape)haha..then..tah mcm mane terMENJELMA LAH BAK CAHAYA akal tok same2 kteog g mkn kat ICE ROOM..waaa.ape lg..lg2 aku kn??on aje lah..so..kteog da selesai sume yg mne gi solat uh,kteog pn gi lah tggu BAS..*mcm biase..HAHAHAHA..then aku pn oyap lah kat pakcik bas..**acik,behenti kat NILAI SQUARE eh??**haha..dy pn anggok..so
ape lg..berie lah kteog..Haaaaa...*versi dekya*..smpai je..amek bku order la kn..haha..mengorder dah dekat stu JAM..haha..ini tak jadi,itu tak jadi,ini tak boleh,itu tak boleh,ini dah habis,itu da habis.haha..ape laaa ORG uh..ahhahaa..akhirnye..sampai gak sume yg dimintak..haha..yg paling lawak nye..sedap2 kteog makan..MIRA tengok jeh..nak gelak pn ade..nak twu sebb ap??dy pnye ice cream tak sampai2 lg..HAHAHA..haaa..hamek kaw.mule lah naik berang..cewah..haha..gurau je..mira cme sedey lah kan,org dah nak abes,dy pnye x smpai2 lg..so,lps dah selesai..haih..berSENAP2 lah kan..*belum selesai makan pn dah berSENAP.haha.
..sampai lah kesudah..then,kteog pn balik lah nilam cam biase..eh salah..bukan mcm biase..tp mcm lua biase sbb HANI nek ngn mira dengan menaiki tenggiling a.k.a motor.haha..jd??kteog yg lagi 6 ni nek lah prebet akk GELAK KUAT ngn k.ANIS eh nme nye??haha..lupe..theeeeeen.sampai je...teBONGKANG..haha..ciaw

No comments:

Post a Comment