Sunday 15 January 2012

keje vs plkn..haha

hye2..act skang pkol 1.47am..huhu..aku bru blk keje..so,xley nk tdo..huhu..lg pn dalame x update blog ni..haha..act aieni aku nk story sal aku yg bekerja n kwn aku at plkn..haha..emm..rase2nye ade perbezaan keh x??mane lg best??cpt teka..haha.act,bg aku!!!plkn lg BEST..haha..itu bg aku,tp bg kwn aku sowg ni..berade at tmpat aku lg bes..haha..sarah!pe kate kite try tuka posisi!!..try tgk!!?huhu..bru ku sedar yg sbenarnye menjadi kuli org adalah perkara yg plg MEMBOSANKAN..haha..nmpak an??hehe..ha!!nk tao??td dak SARAH send pic dy pkai bju loreng PLKN!!haha..cute gler..da mcm askar da aku tgk dy..huhu..aku nk update,tp xbole lak..haha..jap..nty aku try lg..haha..dak sarah kate jgn letak kat facebook..haha..aku ltk kat blog jela eh??haha..hmm..raye cine ni bdk2 plkn blk!!whoa..bes nye..huhu..ok lah..gtg..pesanan ntok SARAH:kache kate,take care at citu..jgn menanges!!haha..poyo tak??dy msti x nanges pnye..!!dy suke dok ctu..haha..kawad baek2..huhu..???emm..2 jela..miss u KAWANKU!!

No comments:

Post a Comment