Tuesday 10 January 2012

berulang??

ni lah bangunan2 yg askar2 tuh dirikan..haha..bangunan tak tahan..

tx ntok bro yg jge kude ni sejurus mnjdi tukang amekkn pic kteog..hihi

ni la atin..huhu

ni kat pantai puteri..

yeah!!WE..ika taw!men gle..haha

alamak..xnmpak pulak pokok besa sbelah ni..huhu

ni kat pantai klebang!ctik an pmndangan dy??hehe

ha,pic ni..che tapa yg tlg amekkn..haha..tx yah!!

salam..hye...aie ni aku nk cte sal ak gi pantai..emm..aku gi ngn atin..membe aku..huhu..lme gak x kua ngn dy..tp aieni kua dkt2 je la..haha..ml2 kteog gi pantai klebang..waaa.gle la..ade kumpulan ASKAR tgh buat latihan at situ..menarik gle kot dyog men tmbak2..men terjun2 dlm laut..n so on la..manyak aktiviti dyorg..huhu..klako pn ade gak..emm..act aku teringat at dak SARAH..xpat lg nk gi pantai ngn dy:(..huuuu..sdey..emm.then,pas da snap2 gmbo,kteog pn gi ke pantai puteri lak..huhu..peh..ku sangkakan panas,berpanjangan..rupanya gerimis,rupanya gerimis..mengundang..haha..tp aku redah jelah..haha..then snap2 la pic lg..abes sume org kteog soh snapkn pic..huhu..niway..tx utk sume yg tlg amekkn pic kteog..huhu..bes3..k..cinci..

No comments:

Post a Comment